Packa lätt!??

Idag åker jag till Thailand på studieresa med Fritidsresor. Ett av råden vi fick inför resan var "att packa lätt då vi kommer att byta hotell i stort sett inför varje natt". Packa lätt!! Finns inte i min värld kan jag ju säga!!

Jag har nu lyckats med konststycket att packa en gång, sen tagit bort en del, och nu tror jag att jag "i min värld" har packat lätt. Jag har en dragväska (kabinväska) som resväska och den går ju att dra, plus att jag orkar bära den och det är ju huvudsaken. Senaste infot från reseledaren löd:" Självklart kommer vi att åka civilicerat så man behöver inte resa i ryggsäck, utan en vanlig resväska funkar bra, dokc måste man orka bära den själv". Och det har jag ju lyckats med. Som handbagage har jag en ryggsäck som ju kan komma till anävndning där borta oxå.  I ryggsäcken har jag pmbyterskläder så ja kan byta till nåt svalare ombord. Jeans och långärmat är nog lite för varmt när vi väl landat... :)

Nej usch, nu börjar jag få riktigt resfeber. Ska bli spännadne att få se Thailand, samtidigt som det känns lite läskigt och åka till andra sidan jordklotet utan familjen. Men men det ska nog gå bra. JAg vet att de kommer att ha det bra hemma, det är bara jag som nojjar....

Jaha, blir nog itne så mycket mer bloggande under följande vecka, men jag är ju hemma nästa fredag igen.

Sköt om er här i kalla Sverige så ska jag se till och få lite sol på mig så jag klarar mig till nästa sommar. :)

Dagens viktrapport förresten: 62,5 kg, har nu lcykats gå ner kilona jag gick upp förra veckan. Tack o lov. :) Får väl se hur det går nu under veckan i Thailand med all god öl....

Jaja nya tag om en vecka. :)


Kram på er!!!!!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?