Akuten nästa

Idag har det varit en lite annorlunda dag. Först började dagen med att jag och Lova gick med Linus till skolan, hem sedan en stund och sen till dagis. En helt vanlig dag alltså. Efter att jag lämnat Lova på dagis så gick jag till min frissa för att färga ögonbrynen och fransarna. Wow vad mörka ögonbryn jag fick helt plötsligt, från att inte ha haft några synliga öht till väldigt markerade (fast det var ju det som var iden). Sen till jobbet som vanligt. Inga kosntigheter där alltså.

Men sen ringde Putte strax efter fyra och berättade att Lova hade ramlat på dagis. Dagispersonalen hade försökt få tag på oss båda men inte lyckats med det. Lova hade ramlat strax efter halv tre på em. Så när Putte hämtade henne så ringde han mig och sedan kom han och hämtade mig på jobbet och vi åkte till akuten. Lika bra och kolla så det inte var nån fara med henne. Hon hade slagit sig på näsan, så bra svullen är hon. Men inga kräkninggar, inte tuppat av och ingen feber, mao ingen hjärnskakning! Men vi skulle observera henne och se hur hon mår de närmaste timmarna. Jag åkte tillbaks till jobbet och Putte och barnen åkte hem. När jag kom hem efter att ha slutat jobbet kl 19 så var Lova hur glad o pigg som helst och hade fått i sig hela 2 glassar (doktorns ordination). Så ingen fara där inte. Men hon ser ju inte riktigt ut som sig själv.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?