Tankar om identitet!

Tänka sig, nu har det gå flera dagar sen jag skrev här sist och jag som skulle vara så duktigt på att skriva dagligen. Jo tjena hej!!

Nåja, livet som gift kvinna känns helt ok faktiskt. Visst har jag lite problem med min identitet. Jga har ju alltid hetat en sak i efternamn och har ju helt plötsligt fått ändra, vilket jag ju så klart själv ville oxå, men ändå. Det känns konstigt att tänka sig som fru N nu. Märker när jag är och handlar med kortet,skriver ju ff med mitt gamla efternamn, jag har ju inte ens fått papper från skattemyndigheten att jag bytt efternamn ju. Men tids nog kommer väl den oxå och då blir det till att fixa nytt leg, nya kort etc etc....
Jag kommer tom på mig själv att jag pratar om maken som min sambo. :) Men det är ju bara en vanesak....

Reaktionerna från vänner och bekanta har ju varit himla roliga. Vissa har blivit näst intill chockade, vissa hade nästa gissat det. Andra blev lite "sura" fast ändå glada för vår skull, men de hade ju velat vara med. Vi får väl se till och fixa en liten fest för att fira den stora händelsen så småningom....

Så veckan har bara rullat på i vanligt mak. Jobb, skola ,dagis, hemma, träning....

Men idag ska jag iväg på kryssning. Det ska bli väldigt skoj!! Vi är 11 st tjejer  (mammor i olika åldrar) som träffats på Allt För Föräldrar på Viktsnack. Vissa har träffat varandra förut, vissa har aldrig träffats. Jag personligen har träffat 2 av dessa tjejer. Men det var ca 3 år sen!

Rapport om resan kommer säkert imorgon eller nån dag framöver.:)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?