Träningsdag

Vaknade imorse med ett ryck, jag hade glömt bort att anmäla mig och Anna till aerbicen som skulle vara på kvällen. Så prick kl 07.00 så satt jag i telefon och ringde och bokade på oss på passet. Som tur var så fanns det ff plats!! Anna skulle väl ha mördat mig annars.... :)

På jobbet fick jag inte mycket vettigt gjort idag tyckte jag, utöver de kunder jag hjälpte så klart. Slutade en timme tidigare och gick och fixade mina naglar på Hair & Naildesign. Sen det vanliga igen, hämta barnen och hem o planera middag.

Sen då aerobics kl 18.00 som ju är såååå roligt!! OCh jag åt middag först efter träningen.

Jag gillar verkligen mina träningspass, har fått in en bra rutin nu. Måndagar slutar jag ju kl 16.30 så då hinner jag hem och byta om innan det är dags att träna. Och onsdagarhinner jag tom laga middagen innan så Putte slipper göra det varje dag. Och sen hinner man hem och natta barnen. Kanon! Skulle inte vilja missa mina pass för nåt i världen...Nästan iaf.

JAg har ju en stegräknare oxå. Vi fick en i sommarpresent av chefen och jag använder den rätt flitigt.  Så jag kommer att rapportera lite steg här oxå... :)

Så här kommer veckans steg hittills:
Måndag: 18459, varav 10607 raska steg
Tisdag: 12585 steg, varav 2374 raska
Idag onsdag: 22203 steg, varav 13208 raska
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?