Trött, tröttare, tröttast!!

Här har ni mig igen!

Veckan som gått har gått i trötthetens tecken. Vet inte om det beror på vädret eller kryssningen eller vad, men trött har jag varit.  Och är fortfarande. Jag har knappt tränat i veckan, inte orkat bry mig alls om nåt nästan. Svackan har varit total!! Maten har väl varit si sådär... itne världböst men itne alltigenom dålig heller. Frysen ekar helt tom så det är väl dags att fylla på lite där o börja planera...

Nåja, kryssningen då. Den var väldigt rolig och vi var 11 st tjejer som hade kanonkul tillsammans. Vissa av oss hade ju aldrig träffat varandra men när vi väl sågs så känndes det som vi alltid kännt varann. Vi kom itll båten, köpte os lite dricka till hytten och gjorde oss iordning. Sen var det förträff i en av hytterna innan middagen skulle intas. Vi åt kanongod buffe med tillhörande dryck. Efteråt var vi i nattklubben och dansade, shakade loss i disoct och satt även inne på puben och lyssnade på "humpapumpa-musik", det var ingen regelrätt trubadur iom att det ju var oktoberfest ombord.
Musiken var väl sisådär  under kvällen och tills lut tröttnade jag och gick o la mig redan vid två-tiden. Vissa av tjejerna var vakna till 06.30 och 07.00!!! Dte var ju jag som skulle vara vaken länge men orken sa ifrån. Tröttveckan började kanske redan där?

Nåja dagen efter var det spa på schemat och en massa snack tjejer emellan. Vi hade som sagt en lyckad resa och har bestämt att det skulle göras till en årlig tradition!!

Nu ska jag snart gå o sova är det tänkt. Trött var ordet! Idag har jag dock fått lite gjort iaf. HAr städat och tvättat och haft mig. Så nu ser hemmet lite mer beboeligt ut. Tvättkorgen var lika bra att tämma lite så den inte svämmar över när jag är borta på studieresa. Åker ju till Thailand på fredag!!!!!! Det ser jag verkligen fram emot och lääängtar redan till värmen!!

Nåja nu ska ni få lite stegrapporter från veckan som varit. JAg vet att det varit lite dåligt uppdaterat så jag lämnar en för 1 vecka bakåt, det är så långt jkag kan backa med stegräknaren...

Lördag 21/10: 11249 steg (inga raska steg)
Söndag: 22/10 8989 steg (inga raska steg)
Måndag 23/10: 10199 steg 3361 raska, 28 min)
Tisdag 24/10: 10748 steg  (3010 raska, 26 min)
Onsadag 25/10: 11009 steg (2061 rask, 18 min)
Torsdag: 26/10: 12428 (3778 raska, 33 min)
Fredag 27/10: 11243 steg (3744 raska,32 min)
idag Lördag 28/10: 8630 steg, (5989 raska, 52 min)

Så summa sumarum så är det ju itne så dåligt ändå. JAg lyckas ju nå 10000 steg nästa varje dag! :)

Nej nu är det dags att sova....

God natt!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?