Trööött!!

Har varit såååå himla trött idag! Fattar inte varför just idag! Jo visst, vi var visserligen ute med tjejerna från jobbet i lördags men det vart ju inte så hårt att jag borde vara trött ff idag. Var hemma vid tvåtiden på natten och var inte så onykter, så bakis var jag inte igår iaf. Trött jo, för Lova tyckte ju att mamma minnsanna skulle hjälpa med kisseriet o dylikt på morgonen. Dessa tillfällen önskar man att man hade ett eget rum som man kunde stänga dörren och strunta i resten av hushållet... Nåja, Putte gick ju upp och fixade frukost till barnen men jag hade ju blivt väckt en gång och hade problem o somna om.... Kanske därför jag varit så trött idag....? Jag o Lova vart ju dessutom iväg på kalas i Järna på dagen så inte kunde jag vila då heller.

Idag då har det varit en sån där rolig dag på jobbet igen, det har borrats o byggts väldigt högljutt idag på jobbet så inte har huvudet fått vila heller. Byggjobbarna dom går ju emd sina hörselskydd och bryr sig inte, men vi då!?? Vi har ju ingen möjlighet att ha några hörselskydd.... Undrar vem man ska stämma om man får bestånde hörselskador.....

Idag blev det inte heller nån aerobic för min del för jag orkade inte helt enkelt gå iväg. Har dock cyklat på motionscykeln, i hela 50 min så jag har ju iaf motionerat.

Och så var det ju dags för en stegrapport igen....
Tisdag 17/4: 11034 steg, varav 2604 raska i 21 min
Onsdag 18/4: 12482 steg, varav 3159 raska i 26 min
Torsdag 19/4: 14490 steg, varav 6078 raska i 52 min
Fredag 20/4: 13471 steg, varav 6702 raska i 55 min
Lördag 21/4: 10042 steg, varav 2625 raska i 21 min
Söndag 22/4: 2768 steg, inga raska steg
Måndag 23/4: 12155 steg, varav 6561 raska i 58 min
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?