Grått o regnigt

Idag är det trist väder. Det är grått ute och regn i luften. Blir nog inte många knop man gör idag inte. Veckan annars har faktiskt varit rätt ok. Solen har visat sig coh vi åkte tom till badstranden häromdagen. Hann dock inte vara där så länge innan molnen tornade upp sig och det vart kyligt. Men Linus var i vattnen mer eller mindre hela tiden vi var där. Det märktes oxå att det regnat rätt mycket denna sommaren, vattnet var jättehögt. I vanliga fall brukar det vara rätt långgrunt där vi badar men nu vart det djupt rätt fort.

Igår var vi ut till Toifsö oxå. Mattias fyllde 6 år o vi passade på att fira honom. Therese o barnen åker hem till USa om drygt en vecka igen så det var kul o hinna träffas igen en stund. Putte var inte med denna gången heller, han hade jätteont i magen. Så han är väl den enda som inte hunnit träffa Therese o barnen denna sommar och ändå har dom varit här i 2 månader! Men så är det ibland...
Vi fick iaf åka ut med Gittan o Berndt och det var ju snällt. :)

Stegrapport blir det ingen denna gången. Min stegräknare behöver nytt batteri o jag har inte köpt nån än så tills dess får jag klara mig utan....Har inte gått so himla mycket iaf, förutom i måndags o tisdags.  I Måndags gick ajg o Lova ner på satn då jag behövde uträtta lite ärenden och Lova ville följa med. På hennes begäran tog vi bussen hem, annars hade jag ju även gått hem. Men nr vi gick till mvc i tisdgas ( då ville hon oxå med ) så gick vi både dit o hem.  OCh nu har jag tagit den nödvändiga sprutan för att det inte ska bli fler bebisar iaf, hade glömt bort den, skulle eg ha tagit den redan den 19e juni...!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?