Från Mello.......till Metallica!!

Metallica kommer till Sverige, till Stockholm i juli!!! Och jag bara måste gå! Men som vanligt så släpps biljetterna när vi har som sämst med pengar. Men jag måste verkligen gå!! Så på måndag bänkar jag mig i telefon igen kl 09.00 och hoppas på att komma fram! Nackdelen är att det redan sålts en del biljetter, till alla som är medlemmar i fan cluben- Och varför är inte jag det då????? Kan man ju undra.....

Nåja, det gäller bara att ringa ringa ringa och hoppas på det bästa.... Och kommer jag fram så får jag ta mig råd.... Alltå det var 8 år sen dom var i Sthlm senast! ( år sen jag såg dom sist!! Då var man ju tom backstage...det kan jag ju bara drömma om nu......:)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?