Glömma stegräknaren!!

Idag lyckade jag med konststycket att gå till jobbet...utan min stegräknare!! Upptäckte det när jag kom till jobbet och fick halft panik!! Vad gör jag nu!! HAr ju blivit så himla van att han stegräknaren på mig jämt att jag nästan kännde mig naken utan den!! Halllååå!! Hur kan man blir beroende av en jädrans stegräknare!!???? NÅja, jag kan det iaf tydligen....

Idag är det alla hjärtans dag och det har ju firats på oliak sätt. På jobbet var vi ju tvungna att fika så klart. OCh jag tackade ju inte nej....
Sen kom jag hem och Linus hade gjort fina saker i skolan...till pappa och Lova! Till mig hade han inte hunnit göra nåt... :(. Men han tröstade mig med att säga att han ju faktiskt målade en fin målning till mig igår. Och det är ju alldeles sant!!
Sen kom ju dessutom pappa hem med både blommor och chokald. Visst belv jag glad och hade nästan räknat med chokladen oxå (fick ju det förra året) även fast jag eg  inte ska ha nåt under veckan.... Men vad fasiken det är ju alla hjärtans dag! IDga har jag inte mycket kurage att stå emot.... Jag tar nya tag imorgon!

Jag kan iaf ge er stegrapport för igår och måndag.
Måndag:13381 steg, varav 6405 raska i 56 min
Tisdag: 9937 steg, varav 3547 raska i 32 min

Jag tränade dessutom lite girå, cyklade i 35 min och körde styrka i 30 min. Känns i bla tricepsen idag...ajajaj....
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-02-15 / 08:40:02

jisses vad du är duktig!!
jag verkar ha tappat min självdisciplin nånstans =)
kram kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?