...och tillbaks till Mello!

Ja då var sista delfinalen avklarad och det var ju....antiklimax. INte alls nåt bra startfält i min mening. De flesta låtar lät som nåt man hört förut. Men visst, Manus Uggla tex, han låter ju som Magnus Uggla och låten i sig gillade jag, dock inget jag skulle vilja skicka ut i Europa o representera Sverige. Nej tacka vet jag The Ark! Jag håller nog på dom nu i finalen. Vore ju nice och få se dom live i Helsingfors.

Men alltså, tänk om Magnus Carlsson hade fått vara med i detta startfält i lördags!!?? Han hade ju vunnit lätt ju!! (Ja, jag kan ff inte greppa att han inte gick vidare...)

Jaja, sista delfinalen såg jag och barnen på båten. Vi åkte iväg på en kryssning med  Emma och Fredrika o såg mello i vår lyxhytt där vi hade en tv. Resan i sig gick jättebra, förutom att det gungade lite väl  mycket på natten så stackars Linus mådde illa. Han kräktes 3 ggr o var väldigt orolig innan han somnade igen...Sen svo vi alla gott till sju då Lova tyclte att vi hade sovit klart. Barnen lekte massor, både i bollhavet och i lekrummet och Linus hann med ett o annat tv-spel oxå. VAr hemma igen sent igår kväll (strax före nio) o då var det bara kvällsmål som gällde och i säng.

OCh idag var ju dagen M som i Metallica!! Inte fick jag tag på några biljetter inte! Var ju helt omöjligt att komma fram i telefon så ajg får nog acceptera att det inte blir nån konsert för mig i år.... :(. Kankse får ta och planera in en picknick utanför Stadion den 12e juli. :)

Ok från det ena till det andra då, Stegrapporten:
Onsdag 21/2: 9803 steg, varav 1145 raska i 11 min
Torsdag 22/2: 5678 steg, inga raska
Fredag 23/2: 9582 steg, varav 2638 raska i 25 min
Lördag 24/2: 11074 steg, varav 4856 raska i 43 min
Söndag 25/2: 7737 steg, varav 1151 raska i 11 min
måndag 26/2: 11107 steg, varav 5773 raska i 48 min
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?