Då var man igång då...


Jag har verkligen skött mig i veckan. Lovade ju i måndags att det var slutsvullat nu och inget godis eller andra onyttigheter skulla hamna i min mage. Jag har verkligen hållit det löftet...till 99%. Jag föll för frestelsen en dag på jobbet och åt 2 st chokladrutor från en 100g chokladkaka. Jag är ju en sucker för choklad. Måste bara ha det på lördag!!!!

Men jag var och tränade i måndags på aerobics, bokade tom in en instruktör till gymet till idag eg, men jag var tvungen och avboka det pga föräldrarådsmöte på dagis. Men jag har bokat om tiden, så nästa måndag efter aerobicen så är en instruktör bokad!!

Och jag fortsätter med mina promenader till jobbet i ur o skur. Det ska vara riktigt dåligt väder för att jag ska ta bussen på morgonen. Det är dessutom himla skönt och få en promenad och frisk luft innan man börjar jobba. De dagar det itne är för mörkt går jag även hem, och än så länge är det bara på torsdagar jag slutar så tidigt. Men det bär ju mot ljusare tider nu så.....

Imorogn kommer första viktrapporten oxå sen min "nystart" efter jul och nyår. Ska bli spännande om det hänt nåt alls på vågen........ Känner mig väldigt svullen just nu men hoppas att det är borta till imorgon.

Nu ska jag även börja rapportera mina steg igen. :) Tyvärr så kan jag bara rapportera sen i tisdgas eftersom jag inte hade min stegmätare med i måndags. Och detta pga att batteriet hade lagt avv!! Så ett nytt batteri inhandlades och nu funkar den igen. Men stegen från en vecka tillbaks är ju raderade så det får bli stegen från i tisdags då alltså. :)

Tisdag: 8300 steg, varav 2209 steg var raska steg i 20 min
Onsdag: 11426 steg, varav 3886 raska i 35 min
Torsdag: 14642 steg varav 4957 raska i 45 min
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-01-12 / 08:35:41

jisses vad du är duktig, jag har hållt mig jag med, men jag måste säga att jag längtar som besatt tills på lördag =)
Har vart inne å kollat där lit, men nöjer mig med att smyg läsa än så länge =)
Sebban är bättre men inte bra :-/
kraaam!!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?