Gott nytt år!! Liten uppdatering...

Då har vi hunnit en hel vecka in på det nya året och tiden bara rusar iväg!

Julen kom och gick. Julafton firades i vanlig ordning hemma hos Gittan pch Berndt med massor av god mat och god dryck, julklappar till barnen och även tomten var förbi en sväng.

Tomten ja, barnen var lite rädda för tomten i år. Lova vågade knappt titta på honom, gömde sig bakom mig, och Linus stod på lagom avstånd ifrån tomten...inte gå för nära, man vet ju aldrig vad som kan hända då..... Men han var snäll nog och lämnade lite julklappar iaf, och då blev ju barnen glada. Tomten fick nöja sig med en kram från mamma, pappa och farmor.

Juldagen tillbringades hemma i lugn och ro. Markus kom förbi och åt lite mat med oss och öppnade sina julklappar och försvann sen lika fort igen.

På annandagen åkte vi till Bro för att hälsa på min farbror.

Sen var det dags för nästa stora dag, Nyårsafton. JAg jobbade först på dagen och sen tillbringade vi kvällen med bara familjen hemma i lugn och ro. Putte mådde inge bra så vi bestämde oss för att fira nyår själva. Det var mysigt det med och skönt och slippa konka på trötta barn när det väl skulle ha varit dags att åka hem.

Hela förra veckan var jag ledig och fick inte mycket vettigt gjort, men det var skönt och bara slappa...

Men nu så!! Nu har jag återigen tagit kontroll över mitt liv! JAg svullade kopiösa mängder av bla godis  i helgen men nu är det slut med det.
Jag var på jobbet idag igen, skönt och vara i gamla vardagliga rutiner igen.
Jag gick till jobbet som vanligt, skönt med promenad. Och nu på kvällen har jag varit på årets första aerobicspass. Skönt och vara igång igen!!
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-01-10 / 16:38:46

Tänk att man skulle hitta dig här oxå =)
Har oxå tagit mig i kragen å ställt mig på vågen (hugaliga) så nu är det bara att sätta igång
Kram Michaela

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?