Göteborg

Nu är vi då äntligen i Göteborg. Lova tjatade hela lördagsförmiddagen (ja i princip från att hon vaknade)om att vi måste åka på semester. Försökte förklara för henne att oavsett om vi åkte iväg eller inte så var vi ju faktiskt på semester. Men nje, hon skulle åka iväg så hon fick åka karuseller.

Så jag började packa lite smått så det skulle vara klart när vi nu bestämde oss för att åak iväg. OCh så vid ett-tiden  bestämde vi att OK vi åker iväg idag då. Jag och barnen smet ner till Nettan som fyllde 40 för att ge henne hennes present och fira henne lite. Sen hem och packa det sista och KL 15 kom vi iväg då. Vi lämnade solsken och värme bakom oss och styrde mot regnet. Och vilket skyfall det vart till o från. Det öste ner under vissa partier så vi fick köra väldigt sakta. Resan ner tog drygt 6 timmar.

Igår var vi ner på stan en sväng, hämtae bla ut våra Göteborgspass som jag får gratis via jobbet. Kanon att ha, man får ju åka gratis i kommulatrafiken, vissa färjor ut till skärgården ingår, inträde till olika ställen, bla Universeum och Liseberg. Vi var iaf på stan ett par timmar, sen åkte vi hem, via affären och sen vart den lugnt. Daniel och Kjell kom förbi på fika på kvällen och stannade i några timmar.

Här kommer den gångna veckans stegrapport:

Tisdag 10/7: 12703 steg, varav 5169 raska i 44 min
Onsdag 11/7: 8139 steg, varav 3218 raska i 27 min
Torsdag 12/7: 10051 steg, varav 5405 raska i 47 min
Fredag 13/7: 9941 steg, varav 5983 raska i 50 min
Lördag 14/7: 7585 steg, varav 1405 raska i 12 min
Söndag:15/7: 7676 steg, varav 1503 raska i 16 min

Ha det så bra nu!! Dags för frukost nu!

Postat av: Junitjej
URL: http://junitjej.blogg.se 2007-07-16 / 08:57:10

Äntligen skiner solen!!
Man är ju inte direkt
bortskämd med solsken
denna sommar.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?