Phuh vilken dag!!

Idag har det varit en hemsk dag på jobbet! Vi har varit kort om folk, en an tjejerna ringde in o sa att hon hade halsfluss så då lär ju hon bli borta i nån dag. Hon får minnsann inte komma till jobbet och smitta oss andra iaf innan penicillinet har börjat verka. Både jag och Annelie går ju på semester nästa vecka o har ju inte lust o bröja semestern med att vara sjuk.

Så idag fick vi klara oss på 3 st. Lunch slängde man i sig när man hade tid, annars var det telefon varvat med kunder i butiken hela tiden! Jag skulle ha gått hem kl 16.30, gick istället kl 18.20! Imorogn lär det bli nån timme extra oxå. Tur att jag bara har 4 dagar kvar att jobba. Lääängtar tills semestern börjar!!  På fredag kl 19.00 går jag ut ur butiken och tänker koppla bort alla tankar vad jobb heter. Hem och knäcka en öl o bara njuta!

Samtidigt måste jag ju säga att mitt jobb faktiskt inte är tråkigt iaf! Det hädner ju saker hela tiden när det väl är högsäsong.Och vi har haft underbara kunder idag som inteblivit sura eller så för att de fått vänta. Bara hoppas på att våra förbannade skrivare börjar funka som dom ska....

I helgne var vi på ett jippo som Scania hade fixat på Gröndal. Det var uppträdanden och så fick vi äta grill-buffe med tillhörande dryck. Barnen fick se Tobbe trollkarl uppträda igen, det var samma show som han hade på Skansen när vi var där på Min stora dag. Sen såg barnen en föreställninge om Snorpan. En hälften tjej, hälften mus. Även fast det regnade titt som tätt s tcykte barnen det var roligt där. Vi borde dock haft med oss minst en paraly till men det gick ju bra ändå. Maten fick vi äta under tak i mat-tält så då fick vi ju vara torra iaf. Sen åkte vi hem. Lite bilder kommer så småningom .
 Tobbe trollkarl     Pablo Cepeda     Teatern om Snorpan    Linus& Lova      Nassim fr Bollipompa


Sista aerobicen är avklarad oxå innan sommaren. Var på det sista passet i måndags och det var superkul som vanligt. Svettigt och asjobbigt som bara den, men så kul! Vi var ca 10 st tappra som hade tagit oss dit. Längtar faktiskt redan tills sommaruppehållet är över. Tills dess får jag väl använda min motionscykel och stavarna.

OCh så ska ni få en stegrapport igen, om ni nu har saknat det... :)

Måndag 2/7: 22135 steg, varav 15154 raska steg i 126 min
Tisdga 3/7: 7987 steg, varav 2624 raska steg i 22 min
Onsdag 4/7: 13218 steg, varav 6351 raska steg i 53 min
Torsdag 5/7: 13047 steg, varav 6387 raska steg i 53 min
Fredag 6/7: 12140 steg, varav 5622 raska steg i 48 min
Lördag 7/7: 9625 steg, varav 3925 raska i 32 min
Söndag 8/7:1173, inga raska steg
Måndag 9/7: 8874 steg, varav 4915 raska steg i 41 min

Det var det. är extra nöjd med måndagens steg! :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?