Oväntat besök!

I tisdags satt jag på jobbet som vanligt och pratade i telefon med en kund då jag tittade ut på gågatan där det ju hela tiden apsserar folk. Vi har verkligen fått en fantastisk ny lokal att jobba på, man har bästa utsikten!! Nåja, satt där och pratae i telfon och tittade på folk samtidigt då jag får syn på min käre svåger och hans sambo! Daniel o Kjell!!! I Södertälje!! Kan ju tillägga för er som inte vet det att dom eg bor i Göteborg! JAg hajade verkligen till, har ju inte sett dom sen förra sommaren. De kom in i butiken och pratade en stund med mig. De var på genomresa på väg till Gävle. Synd bara att de inte hann stanna längre så resten av familjen hade hunnit träffa dom.

Annars har vi haft det bra. Linus har haft sin allra första skolavslutning, där alla i 6-årsgruppen dansade. Efteråt hade jag tagit ledigt och vi åkte iväg til Skansen med Li och"Lilla Lova" som vi kallar hennes dotter (eftersom hon ju oxå heter Lova). Det var en specioell dag på Skansen den dagen, stiftelsen Min stora dag hade anordnat lite olika uppträdanden med bla Tobbe trollkarl, Amy Diamond, Sanna Nielse och Cilla o Totte. Vi fick var sin ryggsäck oxp när vi kom in då vi stod med på gästlistan. Vi tittade på uppträdandena och så gick vi runt lite och såg på djuren.

Sen i helgen har vi ju då firat käre Patrick som har fyllt 39 år!! Hipp hipp Hurra!!!!

Imorogn är det midsommarafton coh vi ska fira den tillsammans med Anette och Andre och deras barn hemma hos dom. Vi ska grilla coh umgås och dricka gott.

Så glad midsommar på er!!!

KRAM!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?