Sommar o sol!

Så härligt att sommaren äntligen har kommit!! Vi har fått njuta av närmare 30 graders värme under den senaste eckan och det har varit både jopbbigt och ändå roligt! Jag har lovat att inte klaga dock, värmen är ju äntligen här!! Nu har det sagts att det ska bli lite svalare luft framöver, men bara värmen är tillbaks till midsommar och efter det så är jag nöjd. Och framförallt vill jag ha schysst väder när jag har semester!! Men dit är det en månad kvar ff....

Lova har iaf klarat av ett tandläkarbesök sen sist jag skrev, och det gick bra. Hon hade så fina tänder så och gapade så fint. Dagen efter tandis var det dags för 4-årskoll på BVC. Det gick oxå bra. Hon ritade allt hon skulle, träde pärlor så fint på ett snöre, klarade av hörselprovet galant men vägrade berätta färgerna på klossarna och räkan upp hur många det är. Det vet ju ajg dock att hon kan så jag berättade det istället. MAn kan ju bli lite blyg när man är hos folk man inte sett på länge....
Vi ska dock få gå tillbaks dit igen nästa vecka då Lova ska få kolla synen igen. Den var inte klockren och antingen beror det på att hon var för spänd med så mycket grejer o göra eller så är det nåt fel på synen. Men vi dubbelkollar igen hos bvc innan vi skickas förvidare koll.

Annars är det ju ff jobb, dagis skola som gäller. Skolavslutningen är på torsdag sen är det fritids för Linnus i nån vecka till innan semestern.

Jag kämpar på med min vikt och träning ff. Vikten har jag lagt lite på is nu under sommaren. Inte så till vida att jag vill eller ska gå upp utan mer att jag ska försöka hålla vikten, inte aktivt viktminska. Skulle jag lyckas minska så är ju det en bonus! Gröndal har ff öppet i 3 veckor innan sommaruppehållet så min plan är att gå dit de sista veckorna. Var på aerobicen igår och det var inte många där men det gör ju ignet, så länge passet körs! Jobbigt och varmt och ack så skönt efteråt! OCh så stavgick jag till o från träningen oxå!

Och då kommer vi helt osökt in på stegrapporten. Redovisar alltså en vecka bakåt, några dagar däremellan har fallit igen:
Tisdag 5/6: 12620 steg, varav 4920 raska i 42 min
Onsdag 6/6: ingen uppgift
Torsdag 7/6: 18875 steg, varav 8027 raska i 67 min
Fredag 8/6: 13319 steg, varav 6617 raska i 57 min
Lördag 9/6: 6718 steg, inga raska steg
Söndag 10/6: 7718 steg, inga raska steg
Måndag 11/6: 16944 steg, varav 11426 raska i 98 min

That´s it folks!! Vi ses!!
Postat av: Anonym
2007-06-18 / 14:50:47

Nu saknar jag värmen!!! Vill ha tillbaka solen juh!!!!!
Allt bra med er???
kram Mika

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?