Godis godis godis

Det är det som snurrar i huvudet på mig just nu. Godis!! Jag vill ha!! Vill verkligne ha!! Fast jag ska inte! Men usch vad jobbigt det är. Vet ju att jag har godis i skåpet, har en halv påse med rollo i skåpet och jag ser verligen rollon rulla framför min näthinna nr jag blundar.... Äsch för fan jag behöver ju inte ens blunda för att se dessa framför mig.... Men jag  ska inte ha!! Snart är det lördag coh då får jag äta......

Åt några kina snacks förut, typ 6 st tror jag så det får räcka!

Jag bestämde ju i söndags att nu får det vara nog. JAG måste bli hårdare mot mig själv, måste börja räkna points igen och inte köra på känn. Jag vill ju för tusan gå ner i vikt! HAr kört på känn nu i ett bra tag och visserligen itne gått upp i vikt, men inte heller ner..... Så det känns ju ändå skönt att veta att jag kan gå på känn när jag väl nått min målvikt... Men som sagt nu är det hårdhanskarna som gäller......

Fast det började inte så bra. I mådags var vi på info hos Fritidsresor om Italien och då fick vi Italienska godsaker och gott rött vin till.... JAg drack 3 glas vin (drygt 6 points bara flög iväg..) och så åt jag m,åttligt. Det var dock rätt bra saker att väla emellan. Lufttorkad skinka, grillade grönsaker, pasta, rostbiff coh så salami (inte världens bästa ur pointssynpounkt, tog dock bara en liten bit av det). OCh så fanns det kycklingfile. Mums. Så allt somallt var det ju hyfsat. Stoppade oxå efter första omgången även fast jag eg var sugen p mer, men jag var ju mätt så det fick räcka....

Så aerobics blev det inte i måndags då av förklariga skäl. Men jag gick en jätterunda i södnasg som kompensation... :)
Imorogn är planen att ajg ska gå på step/styrka o core. Bara inte halsen börjar strejka... Känns lite skumt just nu....

Nåja, hinner med stegrapporten oxå innan Greys Anatomi börjar!!

 Torsdag 22/3 16551 steg, 9811 raska i 80 min
Fredag 23/3 9935 steg, 3333 raska i 27 min
Lördag 24/3 8751 steg, 2631 raska i 20 min
Söndag 25/3 14269 steg, 10223 raska i 91 min
Måndag 26/3 15150 steg, 7432 raska i 61 min
Tisdag 27/3 12576 steg, 3721 raska i 30 min
Onsdag 28/3 16273 steg, 6502 raska i 57 min

Ha det så bra!!


Postat av: Junitjej
URL: http://junitjej.blogg.se 2007-03-28 / 21:09:45

BRA STEGAT!!!

Postat av: anna wintour
URL: http://annawintour.blogg.se 2007-03-28 / 21:24:53

www.godisprinsen.se har mycket godis
vill så gärna se fler filmer som muriels bröllopp dvs ful o mobbad blir snygg o poppis har du någon tips snälla skriv till mig. dvs en film med revansh

Postat av: anna wintour
URL: http://annawintour.blogg.se 2007-03-28 / 21:24:55

www.godisprinsen.se har mycket godis
vill så gärna se fler filmer som muriels bröllopp dvs ful o mobbad blir snygg o poppis har du någon tips snälla skriv till mig. dvs en film med revansh

Postat av: Anonym
2007-03-29 / 11:08:03

få om vi kommer, har typ tappat rösten... =(
men är det fint väder imorn vill jag sitta ute i solen! annars får jag abstinens!! =)
kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?