Jag säger bara Magnus Carlsson....igen!

Idag har jag varit och lekt tonåring inne i Tumba köpcentrum. Tog med mig barnen och drog iväg strax före elva till tåget som då skulle ta oss till Tumba. Kl 12 skulle barnen stora favorit Jimmy Jansson uppträda och sedan signera sin skiva. Vi kollade på uppträdandet och gick sedan iväg till McDonalds och åt lunch. Vid 13.30 var det dags att titta på Sebastian och sen var det en lååång väntan tils Magnus C skulle gå upp på scenen. Kl 14.30 var det då dags. Där stod han mitt framför oss och vi stod så klart långt framme så vi fick se ordentligt. Lovas ögon tindrade nog lika mycket som hennes mammas... :). Med oss på denna äventyr hade vi en kompis till mig från Aff och hennes dotter.

Efter framträdandet var det dags att ställa sig i kö för att få köpa en singel och få en autograf på den och få prata med Magnus. Lova slocknade och sov igenom singeringen men var ändå nöjd med att ha sett Magnus uppträda. Vi fick våra autografer (eller ja Linus och Lova fick skivan tillägnad åt sig) och jag fick vara med på bild med Magnus!! :) Kännde mig som värsta tonåringen och benen känndes som gele efteråt och lyckokännslan var....total!!

Jag säger det igen, varför kunde inte Magnus komma till final i mello!!??

 
Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2007-03-04 / 16:58:41

Hejsan!
Men vilken rolig dag ni har haft du och barnen. Varför bor inte jag där, när det kommer så mycket artister man kan se så där och de signerar sin skiva? Fusk tycker jag.

Jag vill allt se kortet på dig och Magnus. Please. Han är ju inte alls ful om man säger så, fniss.

Här har vi inte gjort mkt idag, bara slöat och varit inne. Jag har lite ont i öronen av min förkylning men halsen är bättre nu.
Sambon åkte nyss iväg på konsert, han ska se Tommy Emanuel i Linköping.

Postat av: .:Sabina:.
2007-03-04 / 17:19:04

Han kom inte till final för att han sjöng i falsett...! FÖRRA årets låt var kanon, men årets? Njae, tycker inte den var bra faktiskt. Men smaken är ju som baken :) Men han är fin att se på ;) DET håller jag med om!!

Postat av: Heidi
URL: http://heidin72.blogg.se 2007-03-04 / 17:56:28

Monica, du ska få se bilden när jag fått den till mig. Det var inte jag somt og bilden utan hon jag var där med. :)

Postat av: Camilla
2007-03-04 / 20:00:22

Ha ha ha! Vilken härlig bild! Så kul! Älskar den låten också! Sååå bra. Men Marcus gillar den inte, men han fick den på sin Mello skiva (som jag busigt nog fick till tillslut) i alla fall.

Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2007-03-04 / 21:31:22

Jaa där kom kortet jag ville se. Vilken pudding han är, hihi.
Vad skoj att få se dig på kort. Men du behöver inte alls gå ner i vikt, du är ju jättesmal och fin.
kram

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-03-04 / 23:36:49

fasen vad fin han är!!!

kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?