Ljuvliga skivspelare!!!

Igår kom den!! Den härliga ljuvliga skivspelaren vi besällt på nätet. Ni vet en sån där gammal hederlig sak som man kan spela vinylskivor på!! Vilken nostalgi!!! Vi tog fram alla våra skivor (fast jag vet attdet finns fler nånstans, kan bar ainte fatta vrt de är.....). Imorogn slutar jag jobbet tidigt så då ska det spelas skivor. :)

Barnen hade dock lite problem med "mammas och pappas nya leksak", speciellt Linus. Han kunde för sitt liv inet fatta att de där stora svarta runda sakerna kallades för skivor. Han tog tag i en CD-skiva och sa: " Pappa det där är ingen skiva, det här är en skiva (ock pekade påp cd-skivan)"....Tänk er tiden då inte CD-skivan fanns ens! MInns ni det??
Det är nåt charmigt över de gamla hederliga vinylskivorna, det är bara så!! *suckar längtansfullt*

Nåja, nog pratat om det. Våren ja....den försvann igen....NU har vi haft några riktigt kalla nätter och dagar men det sägs att det ska bli varmare igen till helgen. Hoppas kan man ju. :)

I morgon ska jag gå och träna på Grlndal igen. Det är magstarkt och step/styrka som står på schemat. Ser riktigt fram emot det, då jag missade träningen i måndags. Kallt och eländigt väder coh A hade ingen lust och träna så jag satte mig på motionscykeln hemma istället och cyklade 45 min drygt. Det känndes faktiskt bra.
Har tänkt ta stavarna och gå fram o tillbaka till träningen imorgon oxå. Då får man ju bra med motion! :) Bra det för på fredag blir det typ bara prommis till jobbet och inget mer, jobbar till kl 19.00 då.

Och promenad-pratet leder oss direkt till stegrapporten!
Lördag 17/3: 5304 steg (inga raska)
Söndag 18/3: 3734 steg (inga raska)
Måndag 19/3: 10017 steg varav 3295 raska i 26 min
Tisdag 20/3: 14523 steg varav  7040 raska i 57 min
Onsdag 21/3: 11194 steg varav 2863 raska i 26 min

Ja det var det!! Nu är det dags att sova igen!!
KRAM!!!
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-03-28 / 08:37:38

HEj Hej!

Var du ledig på fredag?? Kram kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?