2a dagen i rad

Har jag slagit mig eller vad?? Andra dagen i rad då jag skriver här och dessutom fick jag till det med hela 3 inlägg igår!!! Wow!

Natten gick bra trots att käre maken inte var hemma. Jag hade två andra kamrater i sängen istället, mina kära barn. I morse dessutom kl 6 vaknade Lova av att hon tyckte det var svettigt. Stackarn hade nästan 39 graders feber. Vi gick upp, tog lite alvedon och så sov vi igen. Sov ända till strax efter nio!! Jag är alltså hemma själv med mina barn och räknar definitivt inte med att få sovmorgon och vad händer? Jag får sova!! Helt sjukt....

Nåja, efter att ha fått sova så lägne så var vi alla pigga. Sysslade med en massa olika projekt (fixa frukost, fixa i köket, rita, leka, tvätta en maskin tvätt..) o så var det snart dags att börja göra sig iordning för kalaset hos Anette som fyller 35 idag!! (Hip hip hurra!!) Då heltas plötsligt seagde Lova ihop igen och det visade sig att hon hade 39 graders feber igen. Hon somnade som en klubbad säl på soffan så det var bara att snällt vänta tills Putte kom hem så jag o Linus kunde gå iväg själva på kalaset istället. Vår snälla vän Anna skjutsade oss till Lina och det är vi henne evigt tacksamma för!!!! Vi slapp åka den lågna sträckan med buss.....Eller ja, det är ju eg inte långt, men iom att man måste ta bussen så blir det en massa extra turer.... så ja, bil är ju helt klart att föredra!

Hemma hos Anette fick vi god matpaj och gott vin till. Barnen åt pommes o korv o det var dom så nöjda med oxå. Sedan till efterrätt blev det kladdkaka, muums!

Hem fick vi åka med Putte, han kom och hämtade oss tack vare att Markus hade kommit hem till oss för att se på hockey, så han passade Lova medans pappa hämtade oss! :)

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-11-17 / 23:55:27

nemän stackars Lova!
Hoppas hon blir frisk snart!!
tack för i torsdags!
kram kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?