Idol

Att folk ställer upp på vad som helst. Jag sitter här helt förtummad och fattar inte att folk utsätter sig för juryns sågning. Jag pratar ju så klart om Idol. Älskar programmet, emn tycker så synd pom vissa och förundras alltså för vissa som inte har nån självinstinkt. Jag skulle aldrig våga ställa mig framför juryn. Jag kan sjunga sisådär, men det skulle aldrig hålla inför juryn det vet jag och därför utsätter jag mig inte för det. Neverever!! Ska dock bli spännande och se vad det är för förmogor som kommer fram.

Nåja nog talat om Idol. Vi kan väl prata om...träning. :)

Hade planerat in stavgång och styrketräning idag efter jobbet, men en titt ut sa mig att jag hade det skönare hemma. Det blåste rätt friskt och regnet hängde i luften. Det ville jag inte ut i. Så jag bytte om till träningskläder och satte mig på motionscykeln istället och cyklade i 35 min. Sedan tog jag fram mitt gummiband (har ett band som är kanon o träna med hemma) och körde styrka i 25 min. Så det blev trots allt träning trots att det inte blev just det jag eg hade planerat.

Känns bra och inte bara ha gett efter och satt sig på soffan o latat sig utan jag ju faktiskt har gjort nåt bra även idag. Promenerade så klart oxå till o från jobbet.

Imorgon ska vi på Solinfo, Solresor har sin info om nya resmål bla och sedan blir det mat, dryck och mingel efteråt... Det ser vi fram emot och då hinner jag ju inte träna så klart. Planen är att åka hem med senast sista tåget. Senast det begav sig ( för ca ett år sen) så åkte vi nattbussen....vi missade sista tåget då.

Som tur är så har jag en ledig dag på fredag!  :)  Fast jag måste ju ff orka ta hand om barnen, Linus ska ju bla till skolan. Mend et löser sig.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?