På G igen!

Latmasken har fått förpassa sig långt in i garderoben. Igår messade jag käre maken från jobbet om att jag tänkte gå o träna så fort han kommit hem från jobbet. Sagt o gjort, strax efter fem var jag och mina stavar på väg mot gymet där jag körde ett styrkepass på 35 min och stavgick sedan hem igen. Så skönt och få träna igen!! Dessutom gick jag ju till coh från jobbet igår, som vanligt så visst blev det motion.

Idag har jag promenerat till o från jobbet igen, så klart. Och väl efter middagen så gick jag och Lova iväg till Ica Maxi för att hämta utt ett större brev som inte fått plats i brevlådan. Det var kläder till Lova som jag hade köpt på Tradera!

Och appropå Tradera! Jag har ju blivit helt såld på det! Registrerade mig som medlem där i oktober förra året, men har först nu fått ändan ur och börjat sälja saker....och köpa oxå för den delen.... =)

Det är riktigt roligt måste jag ju säga. Nån krona här o där får man ju in. Många bäckar små ni vet....

JAha, då var det bara stegen kvar då:
Igår onsdag: 18423 steg, varav 11414 raska steg i 97 min
Och idag då: 18670 steg, varav 11721 raska steg i 106 min

Imorgon är det fredag och vägdag. Ska bli spännadne och se om det hänt nåt.......Ska även kolla cm-måtten....

Så tills dess...... Ciao!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?