Stegrapporten

är ju inte så mycket att hurra för den gångna veckan, då jag ju var sjuk nästan hela veckan....

Men ni får den ändå, ifall nu nån orkar ens bry sig.....

Måndag 27/8: 9923 steg, varav 6562 raska steg i 56 min 
Tisdag 28/8: 2001 steg
Onsdag 29/8: 5233 steg
Torsdag 30/8: 5920 steg,
Fredag 31/8: 12190 steg, varav 5771 raska steg i 46 min 
Lördag 1/9: 3588 steg
Söndag 2/9: 9644 steg
Måndag 3/9: 8885 steg, varav 3285 raska steg i 26 min

Ja ni ser, inte mycket att hurra för men men...

Måndag 27/8 var jag ju hemma och VABade, men gick ju iväg o tränade, därav iaf lite mer steg...
Fredag 31/8 var jag åter tillbaks till jobbet, var ju tvungen och visa mig en dag förra veckan. :) Gick min längre runda till jobbet, bussen hem.....
Igår söndag var vi iväg till Eskilstuna och gick på Parken Zoo, då får man ju ihop en hel del steg. Först djurparken med tipsrunda, där barnen vann var sin biobiljett. Efter att vi beskådat alla djuren och tom träffat Fantomen så var det dags att åka lite karuseller. Virvelvinden var en favvis hos Lova. Även Linus gillade den men insåg att man kunde bli rätt snurrig och illamående om man åkte för mycket....

****

Knappt 2 minuter kvar av matchen och AIK leder ff....
Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2007-09-04 / 09:07:27

Jo jag bryr mig...om stegrapporten. Du är så duktig.
Hoppas du är frisk nu och slipper alla sjukbaciller som kan härja så här på hösten. Dottern har haft ont i magen ett par dagar, jag hoppas inte det blir nåt mer än så.
Kram, ha en bra dag Heidi

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?