Idag har en ny fas av mitt liv börjat!

Eller inte bara i mitt liv utan även makens. Vi har börjat äta enligt GI och jag börjar med rivstart i 2 veckor. Så idag har jag ätit äggröra, bacon, stekta champinjoner och paprika till frukost. Mellis blev endast 10 st cashewnötter, Lova ville ut och cykla och jag hade inget annat med mig. Lunch blev baconsallad. Den var mumisg, hoppas Putte tyckte det med.  Jag förberedde det mesta igår kväll.

image110

Igår åt jag choklad, tänkte passa på då jag nu även kör godisstopp i några veckor. JAg kommer inte att kunna skippa godis helt i all framtid, men nu i början ska jag väl fixa det.....

Jag har tagit lite förebilder...ska väl lägga ut dom så småningom när jag är modigare....
Postat av: Sara
2008-04-14 / 12:52:20

Såg gott ut tycker jag,har du nåt exakt recept kanske*ber snällt*
Compax från viktsnack

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?