Traskat massor!!

Denna vecka har verkligen gått i motionens tecken. Måndagen började med jobb så klart, så promenad till och från jobbet blev et. Hem o fixa lite och sedan iväg på träning, aerobics på schemat.

På tisdag skulle jag till läkaren. Har bytt vårdcentral och pga att jag behövde nya allergitabletter så var jag tvungen att träffa läkaren. Numera går vi hela familjen till Scaniahälsan. Detta ligger vid Södertälje Syd, ca 4,5 km från oss. Jag fick lämna Lova på dagis tidigare så efter att ha lämnat henne så gick jag till vårdecentralen. INne hos läkaren i typ 3 minuter och sedan traskade jag hem igen. Självklart var det oxå vårens varmaste dag hittills och jag hade vinterjackan på mig.....Ni förstår va? Svettigt värre!! Men det tog 49 min till vc och 49 min hem, en bra prommis redan före jobbet! Väl hemma var det duschen som gällde, sedan mat i magen och sen till jobbet. Och det blev även en promenad hem på kvällen. :)

Onsdag då, promenad till jobbet, fick skjuss hem. Väl hemma fixade jag lite middag och sen gick jag och Anna icäg till Gröndal för att träna. JAg tog med mig stavarna och stavgick. 30 min styrketräning och så promenad hem igen.

Idag har jag endast gått till o från jobbet, alltså lite lugnare idag....

OCh tack vare mitt fina promenerande så kommer det en lite stegrapport från mig sedan i måndags. :)

Måndag: 16772 steg, varav 9494 raska i 79 min
Tisdag: 22791 steg, varav 18581 raska i 148 min
Onsdag: 18315 steg, varav 9704 raska i 81 min
Torsdag: 12472 steg, varav 5053 raska i 44 min
Postat av: Jennie (S-JJ)
URL: http://www.jenniebowl.blogg.se 2008-04-04 / 11:09:22

Uj jag blev nästan trött bara av att läsa det ;) Bra jobbat!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?