Här är jag igen

Fy skäms på mig! Inte alls bra på det här med bloogandet just nu inser jag.....

Men ska skärpa mig,  jag lovar!!

Fokus just nu ligger på jobb, dagis, skola...o körskola!! JA ni ser rätt, jag har äntligent agit tag i saken och anmält mig till körskolan!! Första körlektionen är redan avklarad!!, 14 betalda dubbellektioner kvar....

Men allt höll på att gå åt skogen innan jag ens hann börja. Fick bråka med dagis om Lovas tider när jag kör. Enligt kommunens regler får man ha barnen på dagis under tiden man jobbar och tiden det tar att ta sig till o från arbetet. Andra utbildningar etc får man fixa utanför den tiden och fixa omsorgen bäst man vill.....Kruxet med körskolan är ju då att de har sina tider, man kan ju inte bara välja o vraka tider som passar en själv, utan man får ju ta det man får. Först fick ajg alltså nej till att få ha Lova på dagis lite längre vissa dagar, men mailade själv vice-rektorn och fick till slut OK att ha Lova på dagis mer. Det handlar ju trots allt om en kort period.

Så se upp SVerige, nu är inte vägarna säkra längre med mig bakom ratten..... =)
Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2008-09-07 / 15:24:19

Vad duktig du är som har börjat ta körkort. Jag håller tummarna för att det ska gå bra för dig och att det inte tar allt för lång tid.

Själv har jag haft lämp 2 gånger, men har inget körkort, skäms.



kram på dig

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?