Fått en utmärkelse



Jag har fått en utmärkelse av Valerina! :)




wow_22371354_22398329



Här är reglerna:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.



Jag ger mina utmärkelser till följane personer:

1. Den första går tillbaks till Valerina (visst får man går så!! :)). Hon är en go o härlig tjej jag lärt känna via Aff.

2. Går till Sabina, oxå en tjej jag lärt känna via Aff som jag träffat flera gånger och ser som en kär vän man kan prata med om allt.

3. Nästa går till Familjen Ahlgren som kämpar på och orkar skriva om Tims svåra sjukdom. A-K o jag träffades för flera år sen via Aff när vi var gravids med våra minstingar. Tim är världens goaste kille som trots sin svåra sjukdom orkar stötta o bry sig om andra.

4. En härlig blogg jag läser för dess underbara innehåll men bak- och mattips. Värt att kollas!! Kryddburkens blogg hittar du här.

5. Lova är tjejen som gav mig idén till nament på min kära dotter Lova. :)  Jag var en gång i tiden barnflicka åt denna underbara söta o rara tjej. Världens snällaste tjej. Klart hon ska ha en utmärkelse!!

6. Sen går ju en utmärkelse helt klart till Camilla vars blogg är kanon!! Hon tar helt fantastiska bilder som hon lägger ut på bloggen.

7. Sist men inte minst vill jag ge en utmärkelse till min svärfar som bloggar om ditten o datten. Han är oxå väldans bra på att måla och världens bästa farfar.

Postat av: Kryddburken
URL: http://kryddburken.se 2008-12-10 / 15:17:15

Men tack snälla du!! Va glad jag blir! Ha en toppenfin kväll!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?