Då var man där igen

då man kommer på sig själv att man inte skrivit nåt på evigheters evigheter..... Men tiden går så fort, håller ni inte med? Januari är liksom snart slut!! Vi som nyss beställt vår nya soffa och skulle få vänta i evigheter....ja nästa vecka är det dags sägs det. prel datum var ju sagt till tisdag 29e, imorgon är det fredag, des kulle höra av sig fr Ikea några dagar innan...kanske imrogon? Jag ringer nog till dom iaf imorgon och hör efter.....

På tal om IKea då, var dit idag med Anna och hennes mor. Jag och Putte har kollat upp en tv-möbel som vi ska ha tv´n ståendes på och den var jag oxå köpte. Eller ja, jag köpte 2, för att ev ha två brevid varann....
 


Kan bli snyggt med 2 brevid varann, förutsatt att det går alltså... kanske jag får ge med mig och låta vitrinskåpet vara historia..... Äh jag vet inte...... Vi får se hur det ser ut helt enkelt....

Lovar ta före och efterbilder av vardasgrummet.
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2008-01-28 / 12:47:50

ja förer & efter bilder tack!
även om jag vet hur det såg ut före =)

tack för inbjudan flörresten!!
tror tyvärr inte att jag kan komma men ska kolla upp det å hör av mig!
kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?