Nytt år var det ja....

En hel vecka har det redan gått av det nya året och jag har såna problem och komma ihåg och skriva 2008!!! Men man lär sig väl.....lagom till midsommar eller nåt....

Ntt år, nya tag hette det ja. HAr börjat rätt Ok måste jag ju säga. Nyårsdagen gick i filmens o frosseriets tecken. JAg och Putte kolalde igenom Sagan om ringen-trilogin, vi har ju alla 3 filmerna och hade itne sett dom så hela nyårsdagen gick åt med att titta påd essa, med diverse avbrott så klart. Barnen skulle ju ha lite mat däremellan oxå... :) . Annar blev det en massa godis o chips o ostbågar under dagen. Skönt och bli av med "skiten" oxå. :)

Dag 2 började jag då min fortsatta resa måt målvikten.... Känns som den är lååångt borta, men jag ska klara det! I helgen belv det ju lite godis igen, men inga chips. Och igår var jag iväg och tränade igen för första gången på Gröndal sen innan vår semester till Lanzarote. Det var skönt och jobbigt samtidigt. Idag har jag sån träningsvärk! Dessutom spelade jag o Linus på Wii-sports i söndags, i över 2 timmar höll vi på och jag hade så ont i armen igår så jag inte kunde göra alla rörelser på styrkan i aerobicen.

Men det känns skönt o vara igång igen på allvar! Jag måste klara det här nu.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?