Äntligen!!

Då har jag äntligen pallrat mig iväg till Gröndal och tränat lite styrketräning. Igår slog latheten klorna i mig men jag hade även ltie känningar i halsen.... Lite grann även idag men inte så farligt så när Putte kommit hem tog jag på mig tränigskläderna, greppade stavarna och gick iväg. Totlat 56 min stavgång och 30 min styrketräning. Känns skönt och ha kommit iväg. Imrogon hade jag inte hunnit eftersom vi troligtvis får hem vår nya tv då. Och jag vet av gammal vana att går jag itne iväg direkt när Putte kommit hem så blir det lätt ingenting.... Hur som helst så behövdes det efter gårdagens vofflor....

Så visst är jag nöjd nu. Nästa gång hinner jag dit förhoppningsvis på lördag....

Imrogon ska man jobba igen oxå. Känns väl helt ok, har ju bara 4 timmars jobb imorgon.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?