Redan tisdag

och jag som inte ens nämnt helgen melodifestival!! Vad har hänt undrar ni säkert? Jag har helt enklet varit för lat för att skriva här...

Ok, delfinal nr 4 har alltså gått av stapeln och det stratfältet var ju det starkaste så klart! KAllades för "dödens grupp"! Charlotte Perelli gick som väntat till final, så väen Linda Bengtzing. Båda bra låtar så ignet fel med det. Min o Linus favorit från i lördags gick till andra chansen. Vem? o NOrdman så klart!! Visst förstår jag att det inte är en låt som står sig i Europa, men den behöver ju inte vinna hela alltet, bara den kommer till Globen så jag får se dom live. :)

Jag skulle ju egentligen inte ha varit hemma i lördags. Skulle ha varit hos Susanne för en liten Kick off med tjejerna från jobbet, men Jenny var sjuk så vi flyttade på det istället. O barnen hemma var ju glada för att jag var hemma och kunde se Mello tillsammans med dom. :) Tror nog att Putte oxå var nöjd att jag var hemma. Jag ska ju nämligen iväg på fredag igen, då har vi middag för dagisförknarna inplanerad. OCh sen helgen efter är ju Melodifestival-finalen då jag ska till Globen. O sen vidare ut för att partaja!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?