Stavgått

Har nyligen kommit hem från en stavgångsruna på ca 4,2 km. Det tog mig 45 min. Jag som har planer på att gå Lets Walk den 10e maj, då är det 12 km med stavar, hur lång tid ska inte det ta då.....?

Känns iaf skönt att ha varit ute i det vackra vädret och fått lite motion. Gröndal är ju stängt nu under påskhelgen annars hade jag gärna gått dit och styrketränat lite oxå. Motionen behövs helt klart för det blir ju en hel del onyttigheter udner helgen. Redan igår kom godisskålen fram. Och chips fick jag i mig oxå. :)
Idag ska vi hem till svärföräldrarna och äta påskmiddag och det kan ju sluta hur som helst. Brukar rulla från bordet....Så ni förstår varför jag behöver röra på mig lite extra... :)

Nu ska jag äta lite lunch, linssoppa som blev kvar från igår. Mums!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?