Då var den cirkusen över!

ESC-cirkusen vad allt innebär med det. Nu är det bara att vätna tills cirkusen sätter igång igen i februari nästa år......I Sverige då. Läste nnstans att vissa länder har hela cirkuset igång ännu längre, ta tex Island som har 16 deltävlingar!!! O vi har 4......Vilkjet ju gott o väl räcker tycker jag.

Hur som helst så var det ju ESC-final igår då. OCh det gick....snöpligt för Sverige. En 18e plats!! Det var en hel del låtar som faktiskt inte alls var så bra, men grannländerna röstar på sin grannar...det är ju bara inse fakta....
JAg trodde helt ärligt faktiskt att Charlotte skulle hamna bland de 5 bästa iaf...eller möjligen bland de 10 bästa. Men 18e plats!!??? Nej, jag fattar inte hur folk röstar.

För vårt kära grannland Norge gick det bäst för av de Nordiska länderna, himla roligt faktiskt. Hon var den enda tjejen som placerade sig högt på listan utan att behöva visa för mycket hud och försöka spela på sexighet, vilket jag tycker verkade vara trenden igår...

JA jag undrar just vad det är för slags bidrag man ska skicka för att vi ska ha nån chans. Jag tror ff att BWO hade varit ett bättre val att skicka än Charlotte.....

Men nu är det bara att gilla läget och gå vidare.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?