GI,Valborg, kalas

Min rivstart på GI-kuren är över och det gick ju galant. Har nu i en veckas tid ätit min normala frukost med macka o fil m müsli. Annars ff kört med sallad o gränsaker till maten. OCh vågen pekar neråt så helt fel ute är jag ju inte. :)

Valborg firade vi med Anna o Sami. Vi var hemma hos dom och grillade, drack lite vin och var och såg valborgselden på Högmohöjden.

Idag ska barnen ha barnkalas och det blir fullt upp. Lovar att återkomma med mr info om kalaset och blider fr både Valborgfirandet och kalaset.

Ha en bra dag!!

Postat av: A H R È N
URL: http://ahren.blogg.se 2008-05-03 / 11:01:02

Å va mycket bloggar man kan hitta genom vänner =)
Hittade hit via Mika.

Vill du hjälpa mig vinna tävlingen.
Klicka in hos mig, följ länken och kägg din röst.
TACK!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?