Hemska hemska mig

Har ju inte skrivit något om Lovas stora dag!! Nu har ju min egen lilla prinsessa blivit 5 år och det är ju stort. I onsdags var detta och kvälen innan hade jag kämpat med att slå in hennes present, en cykel som vi köpt som ff var i den stora kartongen....

På morgonen när Lova vaknade kom hon ut till vardagsrummet där presenten stod. Hon kom som vanligt, tvärstannade, tittade storögt på mig och frågade "Mamma är det där till mig??" o pekade på paketet. OCh javisst, det var det ju. När hon väl tagit av pappret så fattade hon ff inte vad det var så vi hjälptes åt att riva i kartongen och till slut kom det fram....en ny cykel! Så glad hon blev för det!!

Vi måste dock skaffa större stödhjul till den, de gamla vi hade var ju för små så klart....

Så nu har vi firat klart för en tid. Snart är det ju dock dags för nästa...Putte fyller ju 40! :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?