Lets Walk

Ja då har jag klarat av att gå mitt första lopp någonsin!! Och väljer jag då en kort variant som Vårruset, 5 km? Nejdå, lika bra och köra hårt och ta en på 12,6 km. MEN och jag menar verkigen MEN det var banne mig inga 12,6 km, snarare minst 13 km om inte längre! Men jag gick runt hela och är mäkta stolt över mig själv!! Det blev ingen höjdartid, vi gick runt det på 2 timmar och 25 min. Men vi skuyller på massorna av folk!! Det var ju hur mycket folk som helst, och i början gick det inte fort kan jag säga. Det var tom så att jag tyckte det kröp fram i början. Men det blev glesare och glesare till slut så det gick o spurta fram mer. Jag hade dessutom stavarna med så det blev ju extra motion. Med mig hade jag en god vän från Aff och dessa 2,5 timmar gick ändå vädligt fort. Så rolgit det var och prata om allt möjligt! När man nu orkade prata vill säga....

Vädret var kanon, solen sken och det var över 20 grader varmt. Jag drack nog alldeles för lite under loppet för jag fick sån himla huvudvärk efteråt, eller ja, redan i slutet av loppet. Efter loppet fick vi bulle o kaffe och det smakade gudomligt gott!!  Sen skulle vi ta oss till Bergianska Trädgårdar för att träffa mer folk och äta lunch. Trodde jag skulle dö när vi gick dit, det känndes som om vi gick ytterligare flera kilometer...vilket ju itne är sant men ändå. Jobbigt värre när man har ont i benen och den andre har världens skvasår!!

Jag var åter hemma vid sex på kvällen, efter att tom ha stavgått hem från tåget!! Jag orkade inte sitta och vänta på bussen efter att tåget kommit in kvart i sex. Bussen skulle ha gått först kl sex. Gissa om jag gjorde nåt mer igår kväll?? Inte mycket!! Jo, jag åt faktiskt godis och satt i soffan o jäste. :)


image122

Här sitter jag på gräset efter loppet och njuter av mitt kaffe och bullen!

OCh stegen igår då??? Jo dessa hamnade på otroliga 32480 steg, varav 24912 raska steg tagna i 203 min!!! Det ni!


Idag har jag jobbat och "bara" gått till o från jobbet. Och inte ätit en godisbit idag!!! :)

Postat av: Berndt o Gittan
2008-05-11 / 22:23:51

Well done, och Grattis det gjorde du bra!

Postat av: Heidi
2008-05-11 / 22:29:35

TAck!! *rodnar lätt* Känner mig riktigt nöjd!!

/Heidi

Postat av: Mika
URL: http://mika83.blogg.se 2008-05-12 / 21:52:14

va du är duktig!!!!!!! =)
syns den 11!
kram kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?