Cypern here we come!!

Nu sitter jag här äntligen och pustar ut efter en lite halvstressig dag. Har ju jobbat hela veckan fram tills igår sen var vi på middag hos svärföräldrarna igår kväll, vilket var väldigt trevligt. De åkte till Toscana idag och vi drar till Cypern imorgon.

Idag äntligen då tog jag tag  packningen. Tror jag har fått med allt.....Men det viktigaste är iaf med, pass, biljetter, pengar krdeitkort o bikini. :)

OCh jag fattar inte hur man eg ska packa lätt!? Jag kan då inte kosnten iaf. Vi har lyckats med konststycket att ha med oss 3 resväskor plus varsina handbagage. Putte får ta med sig en ryggsäck med sina mediciner i. Jag har min handväska med pass o biljetter etc. OCh barnen har var sin väska med leksaker i. Resväsdkorna då? Jo den största innehåller mina o Puttes kläder. MAn msåte ju ha med sig lite kläder när man blir borta i 2 veckor. Vi har ju dessutom all inclusive inbokat, vilekt betyder att vi äter middag på samma ställe, samma restaurang i 2 veckors tid. Och det i sin tur betyder ny top/överdel för min del varje kväll!! Så är det bara, går inte att komma ifrån..... Nåja, den andra resväska som är modell mindre innehåller Linus o Lovas kläder. Och så den tredje väskan innehåller våra skor och hygienprodukter.....

Vi tänker iaf njuta av våra 2 semesterveckor och hoppas ni andra får det bra här hemma!! Vi lovar att skänka er en tanke när vi ligger där vid poolen med var sin drink.....


Kram på er!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?