Mellodags!!!

Åh, jag är så nöjd!! Idag släpptes biljetterna till melodifestivalen och vi var några stycken som skulle försöka få tag på biljetter. Vi vet ju sen förut att det brukar vara nästan omöjligt att få tag på en biljett men försöka går ju! Bara som exempel kan ajg ju nämna Metallica-biljetterna som släpptes i måndags som gick åt på 30(!!!) min. 30 minuter!!!  2 fullbokade globen-konserter på 30 minuter....helt sjukt!

Så idag hade jag då bestämt att inte ringa utan köa istället. Hade kollat upp att träffpunkt tälje skulle öppna kl 9 när biljetterna släpptes. JAg stod utanför dörren kl 08.20 - helt solo!! Inte en människa syntes på plats. Och så fortsatte det. Ingen mer kom o köade. 20 min i nio blev jag insläppt i värmen. Väl då kl nio när biljetterna blev bokningsbara så rasslade bokningarna in sa dom. De var 2 st som jobbade och de såg hur platserna bara försvann....men jag hann få 4 st biljetter på sekt A13, Rad 3!!! Sååå nöjd är man ju då så klart!! När jag gick därifårn ca 5 min senare så sa dom att det redan var så pass fullt att de platser med skymd sikt började säljas ut....

Enligt aftonbladet tog det 20 min att sälja slut på biljetterna till finalen. Vad kan man säga??? Jag är hur som helst glad att jag kom på idén att gå till Träffpunkt tälje o köpte biljetter där. Det ska jag göra nästa år med. :)
Postat av: .:Sabina:.
URL: http://mitteget.wordpress.com/ 2008-10-24 / 20:04:29

...och då ska du få köpa till mig också!! Grattis till dina biljetter, hör av dig om nån blir "över"... :)

Kram och ha en skön semester

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?