Arg o Ledsen!!

Idag står det att läsa i nätbilagan av LT: "Förskla förstörd av våldsam eldsvåda". Det är Lovas dagis det......Eller var, för hennes avdelning finns inte längre....Så ledsen och arg o vet inte vad jag ska säga eller ta mig till. De vet inte än varför det brunnit, men misstanken är ju att det är anlagt.....VARFÖR??????

Lova är så klart ledsen och tycker det är trist att det brunnit. Hon fattar nog inte vidden på hur stort det är egentligen. Hon började prata om sina teckningar o då fick jag förklara att dom ju var borta nu, de har brunnit upp. Det var hennes största bekymmer för tillfället, alla teckningar som nu är borta....All dokumentation som gjorts under åren hon gått där, borta! Kläderna man hade där, borta!

Fick ringa till jobbet och förklara att jag skulle bli hemma idag, ville inte att Lova skulle behöva vara på skolan dit de barn som inte hade nån annanstans att ta vägen fick gå.  Idag är det ju en väldigt tillfällig lösning men det gick ju. Tur att jag har komptid at ta ut!!

Kl 13.00 är det mer info i skolan om vad som hädner härefter....Återkommer!

Läs här om branden i LT.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?