Antiklimax!!

Har precis lagt in laxen i micron och ska plocka fram sallad o den gudomliga romsåsen jag gjorde till laxen igår då jag upptäcker att just romsåsen är borta! Vi hade massor kvar igår!!?? Det hade gott räckt att dela upp det till två. Men jag orkade inte dela på det igår utan tänkte att maken är smart och tar sin del när han åker till jobbet o ska ta matlådan.....Men han hittade inte mer lax i kylen och trodde han hade fått allt så då tog han oxå med sig hela burken med sås.....Gaah! Där står jag i köket och känner smaken av romsås till laxen....o får nöja mig med keso....o så tog jag lite sås från skärgårdssillen på laxen.....

Nåja jag blev mätt iaf.....

Nu ska jag fixa mig iordning och klä på Lova, sen ska vi promenera ner till stan där jag ska klippa mig.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?