Ja då är jag här nu

och ska väl försöka skriva lite. Det har som sagt varit lite torka här inne. Det beror nog på en hel drös med saker, men mest brist på tid. På jobbet är det massor att göra o det tar på krafterna så väl hemma har jag faktiskt knappt ork o sitta vid datorn. Men ett o annat inlägg ska man väl orka mer tycker jag...:)

HUr som helts rullar det bara på. Förra veckan var det ju påsklov så Linus var bara på fritids i 2 dgr. Lova fick börja på sitt nygamla dagis igen på Högmohöjden o lyckan var gjord! Jättefina lokaler har dom fått. Det enda tråkiga är stenkastningen som inte upphört. 2 dgr fick förskolan ha hela fönster.....
 Kommunen hallå, vi vill ha bevakningskamoeror på området!!!


I slutet på veckan åkte jag o maken iväg på en kryssning på tumanhand. Barnen fick vara hos gudfar o hans familj. Vi rockade loss på Ålands hav till Kim Wilde som var helt fantastisk! Vilken utstrålning hon har! OCh rösten var ff makalös! Låtarna hon gjorde var ju gamla godingar som hon rockat till ordentligt så det var riktigt bra röj i nattklubben.

Bidrar med en suddig bild från spelningen, tyvärr fick jag inga bra bilder...


Postat av: Kim
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-04-21 / 12:10:50

Nej men va härligt. :) Välkommen tillbaka till bloggandet. :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?