Jopp

Aqauria (heter det visst) blev det och det var hur trevligt som helst! Vi gick runt där, såg enmassa hajar o andra fiskar och gick i regnskogen och även in i ett litet fjärislrum där fjärliarna flög omkring. Jättefina och stora fjärilar! En del såg nästan lite creepy ut.  Efterår åkte vi in till stan, gick på NK där jag hittade lakrits fudge!!! Var tvungen att köpa det, trots att det eg var skitdyrt! Men vad gör man inte för sitt favoritgodis när det inte finns att få i min hemstad????? Helt plötsligt har alla handlare här i stan bestämt att nej lakritsfudge ska vi inte sälja......Så jag lovar, ska äta dessa bitar med andakt!!!

Sen bar det iaf av till Pizza Hut och det var så himmelsk gott som jag hade väntat mig. Och JA jag åt pizza så klart! Trodde jag ens i min vildaste fantasi att jag skulle välja sallad när alla andra åt pizza.......?? :) Som sagt hur ofta äter jag pizza eg?????

Här kommer lite bilder från idag!



     
Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-04-09 / 08:05:37

huh Vilka vackra men stora fjärilar... Vete tusan om jag hade kunnat känna mig bekväm i det rummet? Flög de omkring vettvilligt eller sansat?? :-)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?