Morrn morrn

Ledig dag från jobbet idag! Härligt!! Synd bara att vädret inte är lika fantastiskt som förra veckan då jag var ledig.

Nåja, då får man ju lite gjort hemma. Hat en maskin med tävtt i maskninen som snart är klar att hängas uppp på tork. Sedan hinner jag nog tvätta en maskin til innan Linus kommer hem fr skolan. Sen ska vi rusa iväg mot tåget och pka in till Sthlm för att möta upp Sabina och hennes dotter.  Planen är att gå på aquarium och sedna käka middag ihop, troligtvis blir det på pizza hut. Eg inte så bra val för mig då som försöker hålla igen lite men vad gör eg EN gång? Nåja, vi får se vad jag väljer att äta där, det finns ju nyttigare alternativ än pizza....men det är ju så gott och hur ofta äter jag pizza eg?

Annars så kan jag med glädje berätta att jag klarade av aerobics-passet i måndags med bravur! Inga jättehostatacker där inte! Fick visserligen puffa astma-spray en gång men det är ju inget i jämförelse hur det varit tidigare. Känns bra att äntligen vara på G igen. NU gäller det att få till några fler pass denna veckan.....Får se hur det går...

Vikten ligger o harvar på runt 60-strecket ff, ena veckan är det över 60 kg med några hekton och nästa veckan under.....Nåja, jag ska lyckas gå ner mer.....Men först ska jag väl klara av påsken.....då finns ju riks för att en hel del godis kommer att slinka ner....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?