Påskafton

Ja då var man mitt inne i påskfirandet och här sitter jag och jäser...... Just nu känns det som det iaf. :)

Påsken började ju redan igår eg ju, men för min del var det jobb som gällde. Fast först var jag o Anna iväg till Gröndal och styrketränade. Vi var där prick nio när de öppnade och sedan åkte jag till jobbet direkt därifrån, efter att ha skjussat  Anna hem. Dagen på jobbet sniglade sig fram, men till slut fick jag åka hem. Lugn kväll  hemma blev det och jag lyckades hålla mig ifrån chips o gotte!! :D

Idag är ju då en annan dag.....Dagen började  med att jag vaknade ava tt Lova hostade o hostade o hostade...o det lät nästan som om hon inte fick luft. Som tur är har vi Ventolin hemma så hon fick en dos av det. Se visade det sig att hon oxå hade lite lite feber....

När klockan slog tio hade jag redan varit vaken i evigheter känndes det som och jag åkte iväg till Mekonomen och köpte en ny lampa till vår bil, ena halvljuslampan har gått sönder. Jag sa att ajg gärna åkte iväg och köpte den, skulle ju sen vidare till Ica Maxi o handla lite påskmat och godis. OCh en chans att få köra lite mer bil! :) MAn vill ju ta alla tilfällen i akt man bara kan nu när man fått körkortet och får åka iväg helt solo.... :)

Sen har vi då hunnit äta påskmat, vi gjorde en egen lite variant av buffe med köttbullar, prinskorv, sill, lax, potatis (barnen åt iaf det), sallad och coleslaw och romsås.

Sen satt jag o gäste på soffan när jag fick ett meddelande från Anna om att gå på promenad. Nappade direkt och har nu alltså oxå varit iväg på en 50 min lång promenad i trevligt sällskap!

OCh nu är det gooodis som gäller!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?