En bra start på födelsedagen!

Idag var barnens första officiella skoldag och vi gick iväg till skolan strax före åtta. Efter att jag lämnat barnen gick jag iväg till gymet och köre 40 min styrketräning sen promenerade jag hem igen. Nu sitter jag här och har druckit min första kopp kaffe och ska snart sätta mig ute på balkongen en stund för att få lite sol på mig. Sen blir det att hämta Lova på skolan kl 12 och sen ska jag baka kladdkaka i eftermiddag. Nånstans ska jag oxå hinna slinga håret är det tänkt, det ska min kära granne Annette hjälpa mig med.

Putte ska alldeles strax åka iväg till sin läkare, han har haft ont i magen så länge nu så det håller lixom inte. Som tur är fick han en tid fort. MEn det ska väl förhoppningsvis inte störa fikaplanerna för ikväll.

Nähepp, solen var det ja!! hej hopp!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?