Första dagen på fritids!

Idag var det då dags för Lova och ta steget in i skolvärlden. Eller ja, tjuvstart vart det väl eg, då hon fick gå på fritids. Skolan startar ju inte förrens den 18e då det är upprop.

Hon var väldigt förv'ntansfull cohg lad när vi gick hemifrån imorse men blev ltie blyg och osäker när vi väl kom dit. JAg stannade vkar en kort stund men insåg sen att det var lika bra och göra pinan kort och gå. Hon ville itne göra nåt när jag var kvar utan hängde bara på mig så Anki, Linus ord fritidsfröken tog Lova i sitt knä så kunde jag gå. Det var nära på att hon började gråta men jag antar att det gick över så fort jag gått.....

När jag väl kom hem från jobbet så berättade hon vad hon hade gjort och att hon hade haft så kul på fritids. Så min oro var helt förgäves... Tack o lov! :)
Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-08-11 / 23:04:15

Åh du har bytt design på bloggen,,,tjusigt :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?