Jobbdags igen...

snart dax o gå iväg till jobbet igen. Igår var vi underbemannade igen och det känndes....man fick känna att man jobbde igen...Hann inte ens få bort allt jag eg skulle så det är bara att fortsätta med allt idag.....ta tagi den "prydliga" högen som står brevid datorn......OCh inte känns det så himla lockande att sitta innomhus heller nu när solen äntligen behagar visa sig.....

Som tur är så var det kanonfint väder i söndags och då passade jag på att sitta på balkongen i några timmar för att sola o lyssna på min bok på storytel. Har fått prova på gratis i en månda via buzzador. Jag är med i buzzador där man får en massa grejer att prova hemma gratis och så ska man bedöma dessa saker (kan vara varor, godis kaffe etc o tjänster som tex storytel nu). Man måste rapportera efter varje kampanj för att få fortsätta vara med i fortsatta kampanjer. Ju mer man är med i ju mer får man testa...Himla kul faktiskt. Är det nån som känner sig manad att testa så hojta till så kan jag skicka inbjudan. :)

OCh jo ang storytel då. JAg ahr alltid eg tyckt att de tinte är nåt för mig att lyssna på böcker när man likväl kan läsa själv. MEn det finns stunder då det faktiskt är praktiskt. :) OM man är lite trött i ögonen o inte orkar fokusera på bokstäver tex. :) Eller som igår när jag lagade mat och lyssnade på en bok samtidigt... :)
Har oxå hittat en ny favorit bland förftattare, Camilla Läckberg. Har redan hunnit lyssna igenom en bok och är snart klar med den andra. Sen har jag beställt hem 3 st böcker....I like! :)

Nehej nu måste jag gå iväg till jobbet......
Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-08-04 / 15:02:48

Hej glöm inte att skicka sakerna till Designen. :)

Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-08-06 / 19:05:59

Jadå du kan få nån av dom färdiga om du vill. :)

Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-08-08 / 12:57:42

Hejsan kolla på designen nu.

http://tantkim.blogg.se/designsju

Lite kvar men det mesta är klart. sen om du skulle ha andra bilder så får du gärna skicka dom om du vill. :) Nu ska jag ut på landet. Kram. :)

Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-08-09 / 22:38:33

Storytel-erbjudandet fick jag förra sommaren och gillade det oxå. Numera är det förövrigt väldigt tyst från Buzzador för mig. Det var länge sen jag fick ngt erbjudande faktiskt. trist!



Kram på dig!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?