Sugen...

så sugen på godis är jag idag! Det är riktigt jobbigt när suget sätter in! Och jag ska banne mig inte äta nåt sött men ändå...Gaah!!

Och så går man och funderar på varför det rä så vitkigt att gå ner i vikt! Jag duger ju åt min man, ser inte så jätteilla ut och jag är ju inte smällfet. Men ändå så ligger det där i bakhuvudet att jag vill gå ner till iaf udner 60 kg......till normalt BMI. JAg vet ju oxå att jag ju mår mycket bättre och jag lyckas. Och tänk sen alla snygga kläder man kan ha på sig....Men just vid såna här tillfällen då sötsuget rä så enormt så vill man bara ge upp!

Men nej, än ger jag itne upp. Jag lyckade ju komma ner under 60 kg precis innan semestern så nog ska jag fixa det igen! Och med marginal.....

SÅ för att döva sötsuget nu ska jag ta och borsta tänderna och gå o lägga mig!! Så det så! God natt!!
Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-08-13 / 07:10:03

Underbart att du tyckte om den. :D

Ja den va så söt så jag tog den. :)

nu ska jag till örondoktorn. :(

Sköt om dig med. kram. :)

Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-08-13 / 08:42:38

Hej!

Vad fint det blivit här!

Det där godissuget är så jobbigt att bryta, jag håller med. Slentrianen att lätt stoppa in ngt i munnen... Nej, det ska bli skönt at komma tillbaka till jobbet nästa vecka - faktiskt!

Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-08-13 / 11:41:43

Jajamänsan det ska vi. :) Var det något speciellt du tänkte på? Vi ska nog åka med gittan o berndt. dålig på att stava så vet inte om det blev rätt



Tack så mkt. det gick väldigt bra. :)



Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?