Veckan snart över

Ja då var veckan snart slut igen, eller ja iaf arbetsveckan och sen har man 2 dgr ledigt i helgen då. På lördag ska vi åka till Järna på sälktträff vilket ska bli riktigt trevligt. Ska bli kul och se Peters hus oxå. Söndag är än så länge oplanerad men lite städning kanske vore på sin plats.....Jag fyller ju nämligen år nästa vecka och tänkte att den som vill får gärna komma förbi på onsdag på fika. Men hojta gärna till innan så jag vet. :)

Och  på tal om min stundande födelsedag och om ni hade tänkt köpa några fasansfullt fina och dyra presenter så tackar inte jag nej! :) Fast å andra sidan så fyller jag ju inte jämt så ni behöver inte köpa en massa dyra saker.....Vill ni ändå ge mig nåt så funkar alltid presentkort hos guldfynd. :)

Men det som gör mig mest glad är om ni bara kommer ihåg mig och säger ett grattis!! :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?