Då var julen över

eller nåt.... Julafton kom och gick. Jag vaknade strax efter nio av att jag hörde Lova konstatera från sängen brevid mig: "Åhh det finns inga julklappar under granen!" VIlket betyder att tomten inte varit hos oss på natten.....Då tyckte jag hon skulle kolla igen lite närmare (eftersom jag ju visste att tomten visst ahde varit hos oss) och jodå, visst fanns det ett par julklalppar under granen.

Vi åt sen frukost runt elva först och sen åkte jag och barnen iväg till mormors grav för att tända ljus. Efter det var det dags att komma hem, byta om och börja göra sig iordning för em/kvällen hos farmor o farfar. Fast under tiden vi var till graven hade jultomten varit och lämnat alla julklappar hemma hos oss, så dom behövdes ju lämnas hos farmor o farfar innan. ;)

Strax innan Kalle Anka började på tv var vi då hos famror o farfar och satte oss för att se på Kalle och dricka lite glögg. Efter det var det dags för mat och som vanligt var det mycket mat och väldigt gott! Julklappsutdelning och fika stod påschemat senare och vi gick hem strax efter nio. Barnen hade itne ro o gå o lägga sig föörens halv tol, det skulle byggas lego coh lekas med dockhuset. Hur som helst en lyckad julafton med trevligt sällskap pch god mat och dryck! Och nöjda och glada barn som gillade sina julklappar!

Idag ahr vi varit och mellandagshandlat 2 st tv-apparater! :) 

Och så har vi varit hos goda vänner och fikat. En slappdag med andra ord! Nu är det film som gäller! Hancock!

Postat av: josefine♥
URL: http://wiilow.blogg.se/ 2009-12-31 / 02:32:43

så fin blogg design Kim gjort...



Du ser så ung ut...två barn, gift medmera=) Barnen är SÅÅÅ fina!



Gott nytt år till er!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?